ACheckin - SmartOffice: Kapsamlı Kaynak Yönetimi Çözümü
ACheckin - SmartOffice ACheckin tarafından geliştirilen ücretsiz bir Android uygulamasıdır. Kurumsal kaynakları ve personeli yönetmek için çok platformlu bir çözüm sunar. Yöneticilere çalışanların devam durumunu, izin raporlarını, çalışma programlarını ve ilerleme raporlarını takip etme imkanı sağlar ve hızlı raporlar ve bildirimler sunar. Uygulama zaman tutma, giriş yapma, çalışma günlerinin sayısını sayma ve çevrimiçi izin başvurularını destekler.
ACheckin ile yöneticiler tek bir uygulama üzerinden personel, projeler ve varlıkları yönetebilir ve iç duyuru panoları, tebrikler gibi özellikler aracılığıyla kurumsal kültürü teşvik edebilir. Uygulama ayrıca şirket tarafından sağlanan ofis sistemlerinin, toplantı odalarının, ekipmanların ve kişisel cihazların kullanım etkinliğini ve verimliliğini takip etmek için akıllı kaynak yönetimi sunar.
ACheckin, etkili iş kaynak yönetimini desteklemek için özellikler ve hizmetler eklemek için düzenli olarak güncellenir ve OTP kodu ve iki katmanlı doğrulama ile kurumsal bilgileri ve sistem işlemlerini güvende tutma konusunda taahhüt altındadır. ACheckin - SmartOffice uygulamasını şimdi indirin ve bu kapsamlı kaynak yönetimi çözümünün faydalarını deneyimleyin.